un simplu vis

un simplu vis

duminică, 4 aprilie 2010

Jocul





Fără să vreau te văd cum treci,


cu parfumul tău atrăgător şi plin de vise,


ce scufundă şi cele mai înalte blocuri,


atrăgăndu-le fără să vrea


într-un joc ştiut doar de tine


pe care doar tu îl căştigi...



Fără să vreau, te aud cum mă strigi.


Vrei să reîncepem jocul


pentru că toţi sunt prinşi în altele,


iar eu, eu rămân singura speranţă


pentru a caştiga din nou,pentru a învinge.


Dar tu uiţi că eu ţi-am învăţat mişcările


şi te pot învinge...




Fără regret intru din nou în joc.


Trebuie să-ţi învingi propia nemurire!


am as-ul în mână şi dacă vreau te distrug


pentru a te vedea suferind,


lucru cel fac, apoi plec indiferent,


auzindu-te cum strigi.


Se pare jocul tău te-a distrus,


Dar eu stiu cume.Odată mai învins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu