un simplu vis

un simplu vis

vineri, 19 martie 2010

Jurnalul unui tanar II








Traiesc.Mi-am dat seama ca traiesc cand am vazut din nou soarele cum apare in viata mea.L-am vazut din nou dupa ce am petrecut o perioada mai lunga in noapte,cautandu-ma desi nu te vedeam doar pe tine.Tu mi-ai luat mintile iar eu a trebuit sa te scot din mintea mea plina de dezordine.


Iubesc...iubesc din nou.Te-am vazut ascunsa in noapte,scaldata in lacrimi,inchisa pe o insula inconjurata in mare in timp ce eu inotam in oceanul rece al disperarii,inconjurat de pesti si rechini ce nu doreau sa le fiu decat hrana,sa nu ma mai vada.


Tu m-ai luat de mana ,m-ai scos din valuri,dintre apele reci si m-ai invitat sa stau acolo cu tine ,pe o insula saraca inconjurata de ape.M-am aventurat sa traiesc acolo,doar eu cu tine,un strain pentru mine.Nu steam unde sunt,ce sunt,nu steam ca nu spatele la ceea ce vad se pot ascunde atata bucurie,un inger nevinovat alungat din ceruri.


Te-am privit,m-ai privit,t-am placut,m-ai placut,m-am lasat condus de tine ,iar tu m-ai lasat sa te descopar,sa vad ca tu esti ceea ce-mi lipseste,ceea ce cautam,ceea ce-mi doream.


Mi-a fost teama ca am sa te pierd,ca n-am sa-ti fiu pe plac,ca am sa ajung din nou in ocean,printre valuri,printre pesti ,dar tu nu m-ai lasat,m-ai luat de mana,m-ai condus printre valuri,printre nori,printre furtuni,printre stele ce ne priveau invidioase si m-ai condus spre lumea minunata a fericirii.Acum cand te am ma tem sa nu te tem,ma tem sa nu ma scufund din nou in mare.


Aceasta e, aceasta e povestea noastra,a mea si a ta.Sper sa ramana la fel a noastra,doar noi doi pe insula noastra inconjurata de mare.

Un comentariu: