un simplu vis

un simplu vis

vineri, 19 martie 2010

Jurnalul unui tânăr





Azi ,o nouă zi,e o bucurie că respir din nou şi că văd acest minunat soare şi respir acest aer parfumat.Îmi voi începe din nou drumul meu de zi de zi luptând în aprigul meu război cu cei ce nu mă înteleg.


Nu sunt ca ei ,nu sunt vedeta,nu pot ridica munţii,nu pot schimba lumea dar sunt sigur ca pot face şi eu ceva bun.Am nevoie de increderea voastră,de ajutorul vostru,de respectul vostru dar mai ales de întelegerea voastră,dacă vreţi să mi-o daţi. Dacă vreţi să nu vă urasc lasati-mă în pace. Pot fi şi eu stapănul propriei mele vieţi.


Azi aş vrea să iubesc…să iubesc cu adevarat pe cineva,să ofer şi să primesc dragostea de la cineva,dar,stiu ca e greu .Tot ce pot primi ca rasplată la iubirea mea adevărată,este o iubire falsă,de distractie,de câteva zile.Nimeni nu vrea să mă iubească,le e frica de mine,să mă cunoască să afle ce este în mine.Toţi vor doar să se joace de-a iubirea,asa că nu-mi rămâne decât să sufăr în tăcere.


As vrea să pot schimba lumea,s-o fac mai buna,să o las mai bună pentru cei ce vor veni după mine.Dar ce pot face eu?Sunt un nimic, o mica fiinţă condusă de cei mari,de concepţiile şi ideile pe care ei le-au pus si oricât aş vrea să fac ceva nu voi reusi.Mai sunt încă 6 miliarde de oamnei ca mine,fiecare având ideile lor ,găsind cu greu pe cineva care să-i inteleaga.Aşa că nu-mi rămâne decât să tac,să merg înainte să sper că într-o zi,voi găsi pe cineva care să mă înteleagă şi să mă ajute. Să sper ,asta e tot ce pot face….



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu