un simplu vis

un simplu vis

vineri, 11 iunie 2010


Jurnal

M-am trezit fără să vreau aici,
ţn lumea aceasta nebună,
în lumea arzătoare a reflectoarelor,
pe o scenă necunoscută mie,
nestiind ce vis trebuie să realizez.
Am întălnit un zâmbet, apoi o umbrp,
o ploaie de necunoscut,
pentru a alege ceea ce mi se potriveşte,
adica eu.
Am pictat pe cer o nouă stea,
de parcă nu ar fi fost destule.
Dar această stea e a mea!
Am scris un nou cuvânt în cartea vieţii,
nu cu culorice iar fi dat aceeaşi viaţă,
şi cu cerneală invizibilă, pentru a fi nemuritor.
Soarelui i-am dat o altă culoare,
cea pe care o avea era prea monotonă.
Mă gândeam la un verde, sau albastru...
sau mai bine îl fac multicolor,
în fiecare zi altă culoare,
pentru a-mi plăcea ma imult.
Iar acum, pentru că nu mai am ce scrie,
am să vorbesc.
Va fi cineva care să-mi înţeleagă graiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu