un simplu vis

un simplu vis

vineri, 11 iunie 2010

Ora de mate






Cifre ,cuvinte încurcate în atâtea simboluri,
linii continui aici spre liberatate,
altele curbate spre infinit,
iar cele pararele spre mister.
Pe prima pagina a caietului,
un triunghi echilateral,cu unghiurile perfect egale,
intră în conflict cu unul isoscel,
ce vrea să străpungă cerul.
Un pătrat îmi arata limitele,
înşirându-mi în intoriul meu straniu,
cifrele pentru a-mi scrie liberatatea.
Pentru fiecare lucru mi se ofera un simbol.
Soarele poate fi doar unul,
stelele se descopera cel mai bine în mulţimea infinită,
pământul,în 2sau 3 ,depinde de planeta unde trăim,
iar inima,cu 1,sau… poate infinit,
depinde de infinitatea de forme geometrice
ce stau în alcătuirea ei,
una fiind a mea, a ta, sau chiar a ta, a tuturor.

Un comentariu: