un simplu vis

un simplu vis

duminică, 14 martie 2010


Trăiesc pe o scenă înconjurat de actori,

de feţe diferite ,cărora trebuie să le dau un rol.

Oare acesta la ce mă poate ajuta?

Dar el,sau ea?

Nu ştiu…ce să fac?


Privesc scena cu decorul proaspăt montat;

ştiu că e cel din scena a IVa,al IV-lea act.

Dar de ce l-am gândit aşa?

Oare chiar eu l-am gândit?!


Trăiesc pe o scenă înconjurat de necunoscuţi,

de atâtea lucruri noi,costume, actori şi decor

şi încă nu-mi pot da seama ce caut eu aici,în această piesă…


Dar deodată aud o voce: „Începem?”

Nedumerit,dau din cap că sunt de acord

şi stau,privesc,ascult şi mă trezesc.

Azi am programat o repetiţie pentru un nou act,

iar eu sunt regizorul,am rolul principal.


Trăiesc pe o scenă,înconjurat de actori;

acum regizez o nouă piesă , viaţa mea,

nu cunosc pe nimeni, nu ştiu de unde au apărut,

au intrat în scenă,pur şi simplu,fără să-mi doresc.

O să-i las,să văd ce ştiu să facă;

Nu vor, oare , pur şi simplu

,să ocupe şi ei un rol în piesa mea?

Oricum, nu am încredere în toţi,

Şi dacă nu-mi plac, îi concediez şi caut alţii mai buni.

Cum va ieşi? Prost,ca de obicei ?

Sper ca mâine totul să fie bine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu